בננות - בלוגים / / משחקים בבננות: גברים, תשוקה, יין, קלפים
אמיר אור
  • אמיר אור

    אמיר אור נולד וגדל בתל אביב, דור שלישי בארץ. פרסם אחד עשר ספרי שירה בעברית, האחרונים שבהם "משא המשוגע" (קשב 2012), "שלל – שירים נבחרים 2013-1977" (הקיבוץ המאוחד 2013) ו"כנפיים" (הקיבוץ המאוחד 2015) שיריו תורגמו ליותר מארבעים שפות, ופורסמו בכתבי עת ובעשרים ספרים באירופה, אסיה ואמריקה. בנוסף פרסם את האפוס הבדיוני "שיר טאהירה" (חרגול 2001), והרומן החדש שלו, "הממלכה", ייצא השנה בהוצאת הקיבוץ המאוחד. אור תרגם מאנגלית, יוונית עתיקה ושפות אחרות, ובין ספרי תרגומיו "הבשורה על פי תומא" (כרמל 1993), "תשוקה מתירת איברים – אנתולוגיה לשירה ארוטית יוונית" (ביתן /המפעל לתרגומי מופת 1995) ו"סיפורים מן המהבהארטה" (עם עובד 1997) כן פרסם רשימות ומאמרים רבים בעיתונות ובכתבי העת בנושאי שירה, חברה, היסטוריה, קלאסיקה ודתות. על שירתו זכה בין השאר בפרס ברנשטיין מטעם התאחדות המו"לים (1993), מילגת פולברייט ליוצרים (1994), פרס ראש הממשלה (1996), ספר הכבוד של הפְּלֶיאדות (סטרוגה 2001), פרס אאוּנֶמי לשירה (טטובו 2010), פרס שירת היין מטעם פסטיבל השירה הבינלאומי של סטרוּגה (2013) ופרס הספרות הבינלאומי ע"ש סטפן מיטרוב ליובישה (בּוּדוה 2014). כן זכה בחברויות כבוד של אוניברסיטת איווה, בית היינריך בל אירלנד, ליטרַרישֶה קולוקוִויוּם ברלין, המרכז ללימודים יהודים ועבריים באוקספורד ועוד. על תרגומיו מן השירה הקלסית היוונית זכה בפרס שר התרבות. אור ייסד את בית הספר לשירה הליקון, ופיתח מתודיקה ייחודית ללימודי כתיבה יוצרת, בה לימד גם באוניברסיטת באר שבע, באוניברסיטת תל אביב ובבית הסופר. אור הוא חבר מייסד של התאחדות תוכניות הכתיבה האירופית EACWP ולימד קורסים לכותבים ולמורים באוניברסיטאות ובבתי ספר לשירה באנגליה, אוסטריה, ארה"ב ויפן. ב-1990 ייסד את עמותת הליקון לקידום השירה בישראל והגה את מפעלותיה – כתב העת, הוצאת הספרים, ביה"ס לשירה ופסטיבל השירה הבינלאומי. הוא שימש כעורך כתב העת הליקון, כעורך ספרי השירה של ההוצאה, וכמנהל האמנותי של פסטיבל "שער". אור הוא עורך סדרת השירה "כתוב" והעורך הארצי לכתבי העת הבינלאומיים "אטלס" ו"בְּלֶסוק". הוא חבר מייסד של תנועת השירה העולמיWPM , ומכהן כמתאם האזורי של "משוררים למען השלום" שליד האו"ם.

משחקים בבננות: גברים, תשוקה, יין, קלפים

 

   

 

משחקים בבננות:  גברים, תשוקה, יין, קלפים

 

בימים אלה, כשהמוח מהביל והמוזות מזיעות, מה כבר יכול לעורר אותן? ארוס? תנאטוס? מזגן? ארטיק? משחקים? מן הון להון, בין שרעפַּי המהבילים נזכרתי בסיפור סיני מרוֹמן שלוש הממלכות, שעניינו שירה, משחק ומוות:

לפני הרבה הרבה שנים צאו-צ"י נאסר והובא אל אחיו הקיסר צאו-פי, שכעס עליו על שלא בא להלוויית אביהם. "כשאבינו היה עדיין חי, התרברבת בכשרונותיך הספרותיים, אבל אני חושד שעשית שימוש בעטו של מישהו אחר", אמר. "במשך הזמן שדרוש לצעוד שבעה צעדים חבר לי עכשיו שיר. אם תצליח אחוס על חייך".

"תוכל להציע נושא?", שאל צאו-צ"י.

באולם הייתה תמונה של שני שוורים נלחמים למרגלות חומה, שאחד מהם נופל מת לתוך באר. צאו-פי הצביע על התמונה ואמר: "זה יהיה הנושא, אבל אסור לך להשתמש במלים "שני שוורים", "שור", "נלחמים", "מרגלות חומה", "נופל", "באר" ו"מת"". צאו צ"י צעד כמה צעדים למחשבה. 

את הצעדים אין טעם לספור פה, אבל את השורות כן.  צאו צ"י צעד שמונה שורות וחיבר שיר כמבוקש:

 

שנֵי קָרבְּנות שוחט געוּ בהָלכם,

כְּסַהַר לְרֹאשם זוּג עצָמוֹת נורא.

ליַד תֵל-אֶבן נפגשוּ, מאַמְּצים כֹּחם,

נזהרים מבור-מים ששָם נִכְרָה.

קְרָב עז נִטַּש, ובַסוף אֶחד

שָכב זַב דמים, לא זע ולא נע;

לא מֵחֹסֶר אוֹנים אָבַד ונִכְחַד

אך הוּא מן השְנַיִם נחלַש ונכנַע.

 

מי עוד יכול/ה להינצל ממוות בשמונה שורות ולזכות בחסדי המוזה או המוז?

 

בתמונה המצורפת למטה של סזאן שני הגברים שתו הרבה ובפקודת אהובתם המשותפת הם יושבים עכשיו בבאר ומשחקים פוקר על  חסדיה. האלכוהול והתשוקה משבשים את דעתם, אבל הם עושים כמובן כל מאמץ להתרכז…  האם היא בחרה כך בשתוי פחות?

מי יכול לכתוב מה שקרה בשמונה שורות בלי להזכיר את המלים "גברים", "תשוקה",  "אהובה", "יין",  "אלכוהול", "פוקר" ו"קלפים" וגם להוסיף סוף משלו?



 

פותח עוד שולחן לשמיניות (מעביר לשם) – 

http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=6746&blogID=182

 לוח תוצאות מתעדכן ל"משחקים בבננות":

http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=6844&blogID=182

לסיפור הסיני המלא על צאו צ"י:
http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=2558&blogID=182

223 תגובות

  1. איזה כיף, משחק. לא נראה לי שמשחקים פה בְּבננות, יותר נראה לי שמשהי משחקת בְּבננים, ועוד יותר נראה לי שאני מצטרפת למשחק בקלות. כבר חוזרת בעוד איזה דקה, שעה, שבוע…(בלי קלפים ואלכוהול הא? אהממ…אוף,בטח יֵצא לי ,שיר החנוּנים,)

  2. נסיון 1

    נִכְנַסְנוּ הוּא אֲנִי הִיא וְהַמִּלִּים אֶל הַפָּאבּ הַשְּׁכוּנָתִי
    תָּפַסְנוּ נֶפַח שֶׁל עֲשָׂרָה אִישׁ בְּדִבּוּר מִתְלַהֵםֵ
    וְקָשֶׁה לוֹמַר שֶׁיֵּשׁ לִי מֻשָּׂג אֵיךְ יִפֹּל אוֹ יָקוּם דָּבָר
    אֲבָל מִשְׂחָק זֶה מִשְׂחָק
    וְזִיּוּן זֶה זִיּוּן — מוֹן-אָמוּר.
    הַפַּעַם יִהְיֶה תַּרְנְגוֹל לְכַפָּרוֹת
    גַּם אִם אֲנִי תּוֹקֵעַ לְעַצְמִי כַּדּוּר בְּרֶגֶל הַחֲבֵרוּת,
    וְגַם אִם רָמַת הַסֻּכָּר בְּדָם תִּהְיֶה גְּבוֹהָה מֵרָמַת הַהֲגִינוּת – נְ-קֻ-דָּ-ה.

    • איזה יופי ,תמי

      • חנה תודה יקירה!

        הינה נסיון 2

        גִּיוֹם אָפּוֹלִינֶר שורר: "תַּחַת גֶּשֶׁר מִירָאבּוֹ זוֹרְמִים הַסַּן וְאַהֲבוֹתֵינוּ.
        הַאִם עָלֵי לְהִזָּכֵר שֶׁהַשִּׂמְחָה בָּאָה תָּמִיד אַחַר הַכְּאֵב"
        אוֹ מוֹן-שֶׁרִי, הַמְשׁוֹרֵר הַזֶּה יָדַע מָה הוּא אוֹמֵר.
        תִּרְאִי, יֵשׁ לִי יָד טוֹבָה לְנִצָּחוֹן,
        אַחֲרֵי שֶׁאָבִיס אֶת הַבְּלוּז הַזֶּה שֶׁיּוֹשֵׁב מוּלִי
        אֲנַחְנוּ נַחְגֹּג.
        אוּלַי זֶה יִכְאַב, אֲבָל אַחַר כָּךְ אַתְּ תִּתְמַלְּאִי בַּשִּׂמְחָה
        שֶׁלִּי.

    • הי תמי, זה נסיון יפה, אבל השיר שלך מתחיל מסוף הסיפור, על גביו. כלומר את מדלגת על הסיפור כאילו הוא מובן מאליו ואין צורך לספר אותו. יש…

      • אמיר אבל יש סיפור. סיפור של זה עם הג"קט הבהיר (דרך אגב הוא בירוק בהיר) והוא גם מרמה את השני. מה חסר לדעתך? (חוץ מהנ-ק-ו-ד-ה של "ג" יפית)

        • כן, בהחלט, תמי. יש בניסיון הראשון שלך ההחלטה שלו לרמות, אבל לא ברור ההקשר כי הסיפור המבוקש למעלה לא סופר:
          "שני הגברים שתו הרבה ובפקודת אהובתם המשותפת הם יושבים עכשיו בבאר ומשחקים פוקר על חסדיה. האלכוהול והתשוקה משבשים את דעתם, אבל הם עושים כמובן כל מאמץ להתרכז… "

          • טוב!. אבקש מהם להכתיב לי מה קרה שם…:) (זה יהיה נסיון 3)

          • ניסיון 3

            הַדּוּ שֶׁלִּי: ג"אקּ וְלָבְּרַאקּ,
            שֶׁלֹשְׁתֵּינוּ קָפַצְנוּ אֶל הַבָּאר בְּרוּ מוּפְטָאר,
            סִדַּרְנוּ לָנוּ רֹאשׁ מָלֵא – בּוג"ולֵה.
            הוֹ הוֹ, ג"אקּ, אֵיזֶה מִשְׂחָק,
            מְזַיֵּף אֶת עַצְמוֹ לָדַעַת – מָה בְּיָדוֹ שֶׁל לָבְּרַאקּ.
            אֲבָל מֵהַצַד שֶׁלִּי, מִי יִזְכֶה, זֶה מַמָּשׁ לֹא מְשַׁנֶּה
            אֲנִי מִזְדָּיֵנֶת בְּסַבְלָנוּת עִם כָּל אֶחָד
            כְּמוֹ שְׁנַיִם שֶׁהֵם אֶחָד.

          • גדול! ובינתיים את מובילה פה את טבלת העלילות והמעללים … 🙂

          • נסיון 4

            "זוֹ הַשָּׁעָה לְהִשְׁתַּכֵּר,
            לְהִתְעוֹרֵר"
            כָּתַב שָׁארְל בּוֹדְלֶר.
            פּוּל אַס בָּדֶרֶךְ – אַתָּה אוֹמֵר.
            אֵיכָה אַמְתִּין לְךָ הַהֵלֶךְ,
            שּׁוֹפָר נִצָּחוֹן
            בְּיָדְךָ – כְּפֶּלֶךְ.
            בּוֹא הָאֵר לְמַעֲנִי הָעוֹר
            וְאֶהְיֶה מְנַצַּחַת עַל הַמִּזְמוֹר.

          • אוי, אפשר לצמצם כדי שיהיה 8 שורות, רק על תוציאוני להורג—עדיין…:)

          • תמי, אני מבין שהיא עזבה את שניהם והלכה עם ההלך? 🙂
            בכל מקרה נשארתי עם השיר…

          • אמיר עם איזה מהם? של בודלר?
            נכון שצ"ל קמץ תחת "כ" ב-"כפלך"?

          • לא, צריך פתח תחת הכ"ף 🙂

          • אמיר, נדמה לי שהיא הלכה עם ההלך שהוא הוא "פול אס בדרך"- המנצח כמובן, זה שבידו שופר חודרני כפלך…:)
            (עכשו אסע למיקי גבריאלוב ביער בן שמן, להתאוורר מהכוחניות המתלהבת..)

          • נסיון 5

            אֲנִי מְצַלֶּמֶת!,
            בְּקְלִּיקּ מָהִיר אַתֶּם לְכֻדִּים בַּנֵּגָטִיב,
            תִּתְרַכְּזוּ בַּמִּשְׂחָק,
            תְּנוּ לִי חִיּוּךְ דַּק,
            אַנְטוֹן עוֹד דַּקָּה, אַל דְּאָגָה,
            אֶגְזֹר לַמְנַצֵחַ אֶת הַקּוּפּוֹן,
            הַכֹּל כָּלוּל בַּחֶשְׁבּוֹן לַסְּוִיטָה בַּמָּלוֹן
            שֶׁיּוּכַל לְלַקֵּק אוֹתִי כְּמוֹ בּוֹנְבּוֹן.

          • תיקון: נסיון 5
            אֲנִי מְצַלֶּמֶת!,
            בְּקְלִּיקּ מָהִיר אַתֶּם לְכֻדִּים בַּנֵּגָטִיב,
            תִּתְרַכְּזוּ בַּמִּשְׂחָק,
            תְּנוּ לִי חִיּוּךְ דַּק,
            אַנְטוֹן עוֹד דַּקָּה, אַל דְּאָגָה,
            אֶגְזֹר לַמְנַצֵחַ אֶת הַקּוּפּוֹן,
            הַכֹּל כָּלוּל בַּחֶשְׁבּוֹן לַסְּוִיטָה בַּמָּלוֹן.
            אֲבָל מִי יִזְכֶה לְלַקֵּק אוֹתִי כְּמוֹ בּוֹנְבּוֹן?.

          • אמיר, כאן המשפט אֲבָל מִי יִזְכֶה לְלַקֵּק אוֹתִי כְּמוֹ בּוֹנְבּוֹן?.
            או- שֶׁיּוּכַל לְלַקֵּק אוֹתִי כְּמוֹ בּוֹנְבּוֹן.

          • הסוף הזה יותר טוב כי הוא משאיר את השאלה פתוחה (וגם מספר חלק חסר מהסיפור), אבל אולי אפשר לוותר על ה"אבל" בשורה הזו. מאריך שלא לצורך, ובעצם מיותר.

          • האם תוכל בבקשה, לתקן בעידכונים ובלי "אבל"…:)

          • פששששש, תמי. סחתין על החמישי.
            גם במלון היא מצלמת?

          • אמיר, היא טיפוס קינקי…כל , אבל הכל היא מתעדת..:)

          • נסיון 6

            עִיר הָאוֹרוֹת

            הִנָּהּ יוֹשְׁבִים שָׁם הַשְּׁנִיִּים,
            שׁוֹתִים וּמְשַׂחֲקִים עַל פִּי בְּאֵר הַנְשִׁיָּה,
            תָּרִים בְּעֵינֵיהֶם כְּזוֹנִים.
            וַיִּגַּשׁ הָאֶחָד וַיִּשַּׁק עַל לֶחְיִי
            וַיָּגֶל הָאֶבֶן מֵעַל פִּי
            וַאֶשָּׂא קוֹלִי בִּנְהֵי
            עֵת יָדַעְתִּי, שֶׁבַע שָׁנִים שָׁכַח אָחִי,
            הָבְטַחְתּוֹ לְאָבִי.

          • אוף, טעות. צ"ל – בִּנְהִי… לא כמו שמנוקד.

          • תמי, העלית בעוד אחד!
            לא בטוח שהבנתי את השורתיים האחרונות.
            מי הדוברת? הבחור מנשק למישהי בבאר? איך זה מתקשר לסיפור (אם בכלל?)

          • אמיר, הלך החבל אחר הדלי…אז הלכתי אחריך לשפה המקראית. הבחור נושק לגברת בבאר. אני ממתינה להבין מה כתבתי..:)

        • נ.ב.
          הרסת לנו את נקודת הג"י, תמי 🙂
          הנקודה היא של… ג" יפית?!

  3. הכל רק לא לכתוב מה שאני באמת צריכה…

    על מפה אדומה
    אצבעות כובעים ומבט,
    ובראש שאלה, מי יזכה באחת?
    הוא יורד, זה מוביל
    ועולה עולה המחיר
    עד הבקר יאיר, תזרח שמש על עיר
    תמצאם מתנודדים, מתחבקים
    כי טובה יותר אהבת האחים..

  4. לא, לא. השני כבר מספר את הסיפור. מערכת התגובות פה מוזרה. הגבתי לראשון אבל התגובה הופיעה מתחת לשני.
    למה יכאב?:)

  5. בפינת הפונדק, זה מול זה דחוסים,
    כל אחד בידו מביט.
    בערפול-של-שכרות להבין מנסים
    מי הנסיך ומי השליט.
    המלכה, כדרכה, מחוץ למשחק
    אבל בשניהם היא בוערת
    התבחר, כמובטח, בזה שינצח,
    או תרחק כנסיכה מסתתרת?

    (בשורה השלישית צריך כמובן לקרוא "נסיך" במלעיל, כמו שנהוג במשחקי קלפים}

  6. כנראה שצריך לקרוא לשיר משחק על מנת להוציא ממני משהו, "הפעם" הזה שרשמת, גורם לי לחשוב באמת, על פעם אחרת שבה קורים דברים אחרים.

    • "פעם אחרת שבה קורים דברים אחרים"?
      למה ירמזון מלייך, סיגל?

      • סתם. פשוט עלה בי רעיון לשיר נוסף, אולם אני אמשיך לשחק אם אתה תתחיל. (לדעתי, מי שמזמין לשחק צריך להשתתף במשחק).
        :0)
        אז…תורך?!(לא ממש הצלחתי להיות החלטית פה, הא?)

        • טוב, סיגל, לא אשאר יבש פה. אחת שתיים שלוש:

          מַלְכָּה לֵב

          שְׁנֵי מַשְׁתִּינֵי בַקִּיר, בְּעֶרֶב קַר
          בַּפַּאבּ שָׁתוּ עִם מַלְכַּת לְבָבָם.
          לְנֹכַח חֲמוּקֶיהָ בְּשָׂרָם זָקַר
          אַךְ זוֹ חָמְקָה – מָה רַב כְּאֵבָם –
          יָשְבָה מוּלָם, וְצִוְּתָה מִמֶּרְחַק:
          "אֲנִי לַמְנַצֵּחַ! צְאוּ לְהִלָּחֵם
          עַל חַסְדֵי לֵילִי בְּכַרְטִיסֵי מִשְׂחָק" –
          אַךְ כִּכְלוֹת מִשְׂחָקָהּ עַל שְׁנֵיהֶם תְּרַחֵם.

          • וואוו, אחרי שיר כזה איך אפשר לכתוב?
            אבל… אני שחקנית מכורה כך שלא נותרה לי ברירה, הבטחתי והכנתי. אז הנה עוד אחד עם "דברים אחרים":0)

            Full house

            שְנֵי אָדוֹנִים יָשְבוּ סְבִיב שֻלְחָן
            לְהַפְסִיד יָד טוֹבָה אָף אֶחַד לֹא מוּכַן.
            שוֹתִים וּמְשַחֲקִים, כֹּה רוֹצִים בַּזְּכִיָה
            הָלֹא לַמְנַצֵחַ תְּיֻעַד הַשְּכִיָה.
            בְּמֶשֶךְ הַלַּילָה הַקְּרַב כְּבַר הֻכְרַע
            "גַּש אֵלַי מְנַצֵּחַ" אָמְרָה הַנַּעֲרָה,
            "עָתָה מִשֶּנּוֹכַחְתִי בְּאַהֲבָתְךָ אֵלַי
            זָכִיתָ בִּי וּ…בְחֲמֶשֶת יְלָדַי".

          • סיגל, :)))
            זָכִיתָ בִּי וּ…בְחֲמֶשֶת יְלָדַי".
            מגניב…

  7. טל כהן בכור

    יושבים לשחק בשניים,
    בלי להזכיר תשוקה,
    אך יש יין.
    בלי להזכיר אהבה,
    כי ישנה אחת שם מחכה בירכתיים,
    ומי שיכור מדיי מכדי להבחין,
    בה?
    אני או החבר ,
    מה זה משנה,בעצם?
    אנחנו שניים , בנתיים.

    הזכרתי תשוקה ויין לכן יצאתי מן המשחק.

  8. מירי, את הלביא דווקא הבנתי, אבל מה הוא עושה ב"חבלי אמונתה" לא תפסתי עד עכשיו. אולי עם קצת דמיון ארוטי נוצרי הכל מסתדר 🙂

    לוטרק כידוע צייר בעיקר זונות, וגם זה מאיר משהו על הסיפור.
    במקרה שהוא לא רק צייר, הבחירה של הגברת הייתה אולי ננסית משהו, אבל לא בלתי סבירה.

    • כמו שאומרים,
      "יסורים, עָיוּני, יסורים.."- אלה חבלי אמונתה (חבלי משיחַהּ:)עם חכמת חיים כמו שלה, קשה להאמין שהשלימה עם רעיון השילוש, או לפחות עם שליש ממנו 🙂

      לילה טוב.

  9. תמי, לא רואה פה הבדל בין רחמנות לחרמנות. לא נראה לי שהיא הביעה את רחמיה במלים 🙂

  10. יאללה, עוד אחד, באווירה אחרת לגמרי.

    אורכו של דו קרב

    אלופי השכונה משחקים ראש בראש
    אחרי שהורידו שש בירות קרות
    הזאת על הבאר, היפה, נו מה שמה
    היא זו שפקדה עליהם: "מלחמה!"
    יאללה יאללה מכות, צעקו על הבאר
    אבל היפיופה רצתה את זה קר.
    אוף, איזו טעות: כבר שמונה סיבובים
    היא עוד לבדה. הם עדיין יושבים.

  11. טוב, הנה השלישי שלי :
    לזה יש יד טובה
    ההוא גבה קומה.
    לזה ג"קט ירוק
    להוא חיוך מתוק.
    זה שותה ומגהק
    והוא שותק ומגהק.
    מתבוננת בשניהם הנערה, איכה תבחר? איזו צרה!
    בסוף, החליטה כמובן, שעל גופה אותם תבחן.
    (את מלאכת הניקוד השארתי הפעם לג" יפית)
    נ.ב
    תמי ואני לוקחות אתכם בננים בסיבוב הזה.
    לרונן יש רק שנים ולך אמיר רק אחד, אמנם גדול, אבל לפי חוקי המשחק (בראש שלי) הגודל לא קובע אלא הכמות…אז הנה צץ בי רעיון ומוסיפה את הרביעי, תמי תשווי ובואי נמשוך את הבננים שישחקו ומי יודע אולי איזו נערה נמצאת שם בפינה מחכה למי מהם שהמשחק כבר יסתיים.
    :0)
    אז כבר חוזרת עם מספר 4.

    • אוי, השני לא מגהק מסכן, היה צריך להיות כתוב שותק ומשחק, אולי אמיר, אתה יכול לתקן שם?

      • הנה הרביעי שלי, תמיייייייי! את איתי?

        הגודל קובע

        שוב, שני גברברים בבאר משחקים
        טורפים חפיסה הפעם זה סטריפ.
        אל החשפנית הם פונים, די שתויים:
        "התקבלי אחד מאיתנו כטיפ?"
        חככה דעתה, חשפה זוג שיניים:
        "אל הרעיון אצטרך להתרגל,
        אתם המשיכו, שחקו פה בשניים
        את המנצח יקבע הסרגל".
        (גברברים זה במקום גברים…מותר?)

      • אל דאגה – אעלה את הכל לתוך הפוסט לאחר הגהות :)…

    • מעלה בשניים, מה? חכי חכי, רק אגיח מערמות העבודה הנוראות פה ואשווה. הבננים לא יישארו פה מאחור (וגם אם כן…)

      חמישה ילדים בונוס ללילה זה אכזרי, סיגל 🙂

      נ.ב.
      זו לא רק הכמות, אלא גם הגיוון. מבטיח לגוון סגנון..

      • you wait you wait
        רציתי לכתוב שלא מאיימים על יונה ביין אבל נזכרתי שאסור לכתוב יין.
        ובינתיים, השלישיה הפכה לרביעיה, רונן נחלץ לעזרת הבננים וכעת אנחנו שתיים נגד שניים, נדמה לי… (תמייייייי אייך?).
        בינתיים, אתה מחזיק באס, אבל אס אחד "שווה לתחת" בפוקר. (חורצת לשון מקלדתית)
        :0)

        • חמישי של יום חמישי או:

          מחשקים בש.ק.ח.

          שני נסיכים בסיבוב של משחקים,
          פניהם אוטומות גוויהם קשיחים.
          הנסיכה הפתיינית בם הבעירה חשקים,
          חסדיה למנצח, הוא ירקיע לשחקים.

          פלאש מנצח ופלאש בעיניו,
          נשק לנסיכה: "את שלי עכשיו"
          אולי זה המשקה, אך פרצופו הועב,
          נשק לנסיכה, אך זו הפכה לו לארנב.

  12. זה מזכיר לי תמונה שכתבתי אם כי הפרטים שונים.

    אצלי יש שני גברים שמשחקים בעוד אישה צופה בהם וזה מעורר בה מחשבות לגביהם.

    התחרותיות של הגברים היא תמיד מוקד למניפולציה.

    השירים פה יפים.

  13. זה לא האורך, זו האיכות

    לג"וני יש לב רחב והוא פרח
    אבל אלכס מחזיק את כל היהלומים
    איך אבחר? הלוואי והיתה איזו דרך
    להשוות חשבון בנק לרגש תמים.
    הנה אלכס מניח עכשיו איזה פלאש.
    הוא ניצח את הדחף ואת הערפול.
    (אך השני, שאת אונו לא כבש
    הוא זכה בלֵילי: יש לו אס בשרוול!)

  14. מוסיפה שמינייה משלי:…

    שלום לך אדוני. מסכים
    שהיום תהא אתה המלך, מחר אני.
    (ולעצמו: מקטרתי, חיחיחי, השיבי רוח
    מלכת לבבי יצאה לה לשוח
    הערב, חג מולד, תחת האשוח.
    רק מחר תחזור כי אני לה המזור.)
    (והיא: בעל ז"קט לבנבנן, אם חם
    לך מחכה אני הערב באסם).

  15. צטערת אמיר, אבל אני לא יכולה לעלות עוד קומה, אתה העלית את הרף לגיוון סגנונות, וברור שאתה יכול כי אתה אמיר אור, אבל אני רק סיגל והמקסימום שלי בקלאס זה לקפוץ ולבעוט באבן עד שמגיעה לשמים. אז אתה מוזמן להעלות לעצמך את הרף כלפי מעלה, ואני אעלה לך את מניין השירים לרוחב.
    אז הבט למעלה, כי תמי עם ארבעה והחמישי שלי לצידה.
    :0)

  16. אמיר, אול"ה…….הפלמנקו נשמע ברגליים ומחיאות הכף בקצב….(אני מיישרת גב)

  17. …באיזה אופן בדיוק (מציל)?
    לענין הקריסה וכו"…תלוי כמה טעונים בי"ש ומרעיו תהיו בשעת מבחן..
    חבל שאין כאן אפשרות עריכה מחדש של הודעה. שגיאות טיפשיות מונצחות..ועל שינוי גירסה אין מה לדבר בכלל..
    יש מה לעשות בנידון?

  18. אס יהלום! עם אחד כזה ק ש ה מאוד להתווכח 🙂

  19. מעלה בעוד אחד:

    מֶנַאז" אַ טְרוּאַ

    דַּם עֵנָב גָּמְעוּ שָם זִ"יל וְחוֹזֶה, ולָהַט הַמִּשְׂחַק – קָארֶה! פוּל-אַס!

    כִּי כָּרְמֶן הִכְרִיזָה, הַתַּחת הַזֶּה – יִזְכֶּה בַּזּוֹכֶה, וּמִי שיוּבס

    שימְצָא לו אחֶרת, שֶׁיִּקְפֹּץ אל הסֵינָה!

    ולעִדוד הפשילה שִׂמלה ארֻכָּה, שמְאוּם לא לבשה מתחתיה:

    על השֻּלחן רגליִם פִּסְּקה, ויָשבה מציגה את הפרס הנחשָׁק.

    ז"יל מתנודד, חוזֶה כבר נוֹחֵר, זוג? שלישיה? אַט גָוע המשְׂחַק

    ובינתיִם כּרמֶן מצאה לה אַחֵר.

    • אמיר, המתנודד והנוחר, איזה זוג…והיא כבר עם אחר- נו מה נשאר לה לעשות- לעשות…:)

  20. ומעלה בעוד אחד קופצני לטובת הבננים(השוויתי?):

    פסק דין לילי

    בחפיסה בלי ג"וקר
    על חסדי שרלוט,
    שני שתויים כלוט
    שיחקו עד הבוקר.
    שרלוט כבר די לה
    ורטוב לה החור:
    "אתה מלפנים,אתה מאחור –
    ויאללה!"

    • מרימה עוד כוסית, מאחור..שלא ניפול:))

    • לא, לא השווית, אם תציץ למעלה תראה את החמישי של יום חמישי ואם בשרלוט עסקינן אז גם ל…ז"ורז"ט יש מה לומר והנה כבר בשישי (בתשיעי נראה לי שיהיו לי כבר צירים אם לא אפול בדרך).

      • הזכיר לי שירך את שיר הזמר הידוע ששכחתי את שמו:
        "אהבנו עמוק
        אהבנו פתוח
        אבל הכי בטוח
        זה מאחור".

        • עוד משהו בעצם, נזכרתי גם במילות משורר שאת שמו לא שכחתי: "כמה שיותר עמוק יותר אמן".
          :0)

        • היי סיגל…:)))

          • איזה יופי שאת כאן תמי, כל היום אני שואלת לאורך הפוסט "אייך"? ואת לא כאן. בינתיים, אם תצליחי לעקוב אחר ההשתלשלות, הפך המשחק לתחרות. תחרות בין הבנים לבנות, ובבנות בינתיים אלו את ואני ואנחנו מ-נצ-חות . רונן מד ואמיר מתנשפים מאחורינו אבל יש לי יד טובה, ונראה לי שגם לך:0)

          • סיגל הפסדתי את לשלשת הדברים…ולמה לנו תחרות או השוואת זרגים? , בפעם האחרונה שבדקתי לא היה לי…:)))

          • תמי, באווירה של משחק ופוקר והתגרות של אמיר בכותרתו: "משחקים בבננות" התגריתי, ונחה בי רוח החשק לשחק "במשחק שלהם".
            כל עוד זה לא סטריפ פוקר אני בפנים. ואת?
            :0)

          • סיגל, זה טוב להיות בראש טוב.
            אני ממליצה בחום ולחות, על רוח ספורטיבית אולמפית כדי לזכות במדליית השלום בין המינים למין. וברוח מכובדת זו- נפרד!….להיום

  21. בטח יש. הרגע יצא מהתנור…שניה.

  22. שישי לערב שישי:

    מוניקה

    אם ינצח או יפסיד, לז"ורז"ט לא משנה
    לג"ורג" יש סיגר, הוא בה יזכה
    יושבים השנים פרצופם לא מסגיר
    מי יש לו יד, מי מצבו לא מזהיר.
    תם המשחק שיכורים השניים
    נעוצות בג"ורג"ט ארבע עיניים
    "ג"ורג" מנצח כי אני מאוהבת
    רק בעדינות כי יש לי קצת עגבת".

    • כאילו מה? היא מדבקת העוגבת?

      • תמי,עגיב על זה מחר…נרדמת בעמידה.
        ליל מנוחה בתנוחה.
        :0)

        • אוף תמי, נראה לי שאשאירך לבד.
          :0(
          המחשב שלי בבית הלך לעולמו, עליו השלום, יהי זכרו ברוך. כרגע אינני בבית אולם בזמן הקרוב אהיה שם המון אז אפילו לא אדע מה מתנהל כאן…
          "נעמתם לי יותר משתדעו", אמרה הנערה ועקבותיה נעלמו.
          :0(

  23. שירית קופה

    הסוף , כך אומרים, תמיד טוב..
    מה אומרים בטנטרה, תזכיר לי..?

    • שירית, בטנטרית? אפשר לומר שאת שומרת מרחק מהפואנטה, ונמנעת מהאפר שבסוף?

      • שירית קופה

        מפחדת המהפואנטה. בורחת כמו מאש המהאפר.וליתר עוד דיוק, מבקשת לרדת מהסוס באמצע הדהירה(המחטף). ובכל זאת הסוף טוב.כמה טוב.

        • שירית, הסוס הוא וירטואלי והראש כבר בין כה וכה דוהר, לא?
          אם יושבים על הגדר, בסוף זה דוקר :)הביאי נא ולו אחת מתמונותייך…

  24. השולחן

    אז שמו מפה. מה, חושבים שאני לא מרגיש
    שתי כוסות טקילה, דופקים בי כמו פטיש
    כפות יזיהם מזיעות. אוי, זה מביש –
    והכל בגלל ציורים שלא מבין אף איש.

    בין רגלי המרובעות פולשות רגליהם הגסות
    בגלל אחת שלא טרחה את רגליה לכסות
    זו סיבה?! אני כועס! ירעדו-נא הכוסות!
    אין משחק! אני קורס! מצדי שיקרה אסון!!

  25. מצטרפת בדחילו למשחק. דוחקת במזלי

    השניים בבאר, טְרוּפי תאווה ושֵׁכָר

    משחקים בִּפקודה. יש שָׂכָר. היא

    בלבם כבר זכתה. מי בה יזכה? – –

    באישון ליל דמים הוא מכֶּה, האחד
    >
    ש"יָדוֹ מתה", את ראש השני בגרזן

    מפצח. וזה, שידו חזקה

    גם בסכין, את לבו מפלח. במשחק

    הזה – רק השלושה-עשר מנצח.

  26. דו-קרב אימתני בצלילות מסוכסכת
    יד הגורל באפשרויותיה הופכת:
    המפסיד יקבל לחיקו את המנוּחה
    והמנצח יזכה לבחור את התנוחה.

    באומץ-לב הנערה מצחקקת:
    היריבים ראויים והתחרות מוצדקת.
    הוכרע המשחק, וללא מבוכה
    לבית-המנצח הנערה הלכה.

  27. סונטה מקוצרת על אישה משוחררת

    הם היו שיכורים. זה היה התירוץ.
    ונפנוף חצאית של טורפת זכרים
    את הדופק האיץ, שלח"תָם לרוץ

    לשלוף חפיסה בחדוות מחזרים
    ששולפים חרבות ורבים שם בחוץ
    על חסדי המלכה, כמו אז בשירים.

    (מצטערת להרוס לשניכם את החג
    אבל לא שמתם לב שאני מלכת דראג?)

  28. סרסור פרוע מול שוטר-מחלק-מוסר
    התיכלא הנערה באזיק או באפסר?
    השוטר מוחה רוקו, הסרסור מזיע,
    מי משניהם אל מפתן התאוה יגיע?

    בקריצה חמודה וחשיפת טפח
    קרבה השודדת לאט אל הפתח
    היא נמלטת אל ליל רעם וברק
    בבוקר לשניהם יחסר הארנק…

    • קשה לעמוד מן הצד לאורך זמן אז כתבתי הבוקר משהו, ומאחר והשורות ארוכות הן מתפצלות כאן אבל אפשר להתייחס לחרוז ולדעת איפה מסתיימת שורה.

      סביב השולחן שני אבירים מזדקנים

      על ליבה של סטלה חפיסה טורפים

      כל הלילה וודקה ויסקי בערו בגרונם

      עד שצווח האחד ניצחתי! את שלי ובחינם.

      הו לב נימהר,סטלה מצחקקת ובליבה המולה.

      וכשבחדר החשוך היא פנתה למנצח: עצום תעינים

      הרימה שמלה, ודיגלה התנשא עד לב השמים

      ועכשיו לא קשה לנחש, איך היא תחמש את הטיפש בחלב נעורי חלציים

    • אסנת! את מתחרה רצינית. רצו סוסה באפסר ובסוף הארנק שם חסר…

  29. לא – אסנת אחרת. אסנת "שלי" הגיבה רק מאוחר יותר.

  30. תודה אמיר. חששתי שיאשימו אותי גם ברצח שיר.
    שלושה עשר זה מספרו של קלף המוות בטארוט. הייתי צריכה לציין…

  31. זאת אסנת ראם.
    ותגובתי הקודמת בהמשך

  32. הי אמיר,
    אכן זה החמישי, ואסנת גם הוסיפה שניים. ללא ספק כר פורה היתה התמונה הזו.

  33. מסכימה איתך, יצא מסורבל, קצר במטוטא ממך.

  34. שירית היקרה, תודה, ומרים כוסית (לא קפה) לחייך.
    ובעניין הטנטרה, הציצי למעלה 🙂

  35. מזמור שיר ליום השבת, בלשון תנ"כית.
    וגם פורע פה את החוקים, אבל לא יכולתי להתאפק:

    למנצח שיר

    וַתֹּאמֶר הַנָּאוָה, שִׁמְעוּנִי דּוֹדַי,
    לֹא עוֹד תַּחלְקוּ בי, יִקָּחֵנִי אֶחָד!
    בִּלבבות וְיהלומים שַׂחֲקוּ לְפָנַי!
    וַיְהִי עֶרֶב, וַיְהִי פֹּקֶר, ואִשָּה אַחַת.
    ויאמצו כֹּחָם, וַיִּשְׁתּוּ עַד שָׁכְרָה,
    וַיִּגְבַּר האחד מאחיו וַיִּטְּלֶנָּה
    אך גם רעהוּ – אפּוֹ לֹא חָרָה
    וַיִּכתֹב להם שיר וַיְבִיאֶנוּ הֵנָּה.

    [אמיר אור]

    • אמיר, עכשו אתה אומר אותך, הכשרון שלך לחדור מתחת לעור, וגם זה שיר שירגיע את השבת. מָנְשִׁים לב ריאה- כיף לקרוא.

    • שירית קופה

      זהו זה. זה זה.הנה הסוף שאני יכולה הכי להתחבר איתו.תודה אמיר.

      • הי, הי, שירית! תודה.
        הסוף הזה בא אחרי שדהרתי על חמישה אחרים. קפצי למים ושחי קצת. אין לדעת מה בקצה הברכה, והמים האלה הם בסך הכל וירטואליים…

        • אני, מה לעשות, קצת ראש בלטה היום.
          רוצה לשתף אותך מה עובר לי בראש.כן גם אני מתה לשים סוף לסיפור הזה, וכמו שכתבתי התרוצצו לי הרבה סופים אפשריים.אבל מה שקרה שהתמונה שלי קפאה . כלומר הם עדיין משחקים. אני מקווה שאני מסבירה את עצמי כך שאובן.
          זה עורר בי מחשבות על מה אורך הסיפור, מאיפה הוא מתחיל ואיפה נגמר.
          מה אתה שם בשיר ומה לא.
          האם זו חובה (מוסרית או לא) מצד הכותב לספק את הסוף לקורא,וכמה מפורט.
          מצא חן בעיני שכתבת שדהרת על תמישה אחרים עד שיצא השישי. המשפט הזה שלך עורר בי מחשבה שאולי הפתרון הוא דרך ההעזה, לשים על הנייר את מה שמתרוצץ במחשבה ותמיד יש לך הזכות לשנות, לתקן,להוסיף ואפילו להתחיל מחדש.
          אני מבטיחה לנסות למצוא סוף וגם לכתוב אותו, ושלא תחשוב לרגע שאני סתם מתפרעת ב"כיתה" ומנסה איך לא לקיים את כללי המשחק היפה שאתה משחק איתנו, ושגם מלמד המון.המון תודה.

  36. תודה, נעם. השיר יפה אבל לא ברור לי מה הקשר.

  37. שני קלפנים רוטטים בפנטזיה
    מי יזכה עם שחר בנסיה
    מכל הבא ליד לשכרה שתו
    לשעה היעודה עמדו בתיקו
    נסיה על השולחן נישכבת
    אהיה לשניכם היום מאהבת
    אך באין מנצח מתעקשים השנים
    לשמח זה את זה בינתים

    • אורה!:)) אוצרות. וחיכית עד עכשיו?

      האם יש פתח תקוה לנסיה ב"בינתיים",
      או שהיא באמת היתה רק תירוץ למתח האמיתי שבין השניים?

      • יפה חרזת אמיר.
        את זה רק שניהם יגלו
        לאחר שיחד יבלו

        • טוב, אז עוד אחד שובב
          מוקדש לסטלה מכל הלבלב:

          דרך גברת בעלמה (במקום חמשיר)

          שני מלְכי דראג ישבו לשחק
          בחפיסה מדליקה – עם אס, קינג וג"ק.
          אך רק מלכת המשחק, רק היא תוכל
          לצפות בהם : היא הפרס המיוחל.

          היא רוצה את נירית, יש לה אס בבּירית
          וברגע הנכון – תשלוף אותו מן התחתון!
          היא מגששת עמוק אך שוכחת מיד
          לשם מה הכניסה תַּ"יָד.

  38. אורה, העבידי פה רך בפרך וכבר יש לך עלילה…

  39. אופס נמחקו לי תגובות בטעות. מיד אחזיר במידת האפשר ואתכם הסליחה. בכל מקרה כל השירים נמצאים על לוח התוצאות המתעדכן.

    • של אורה ניזר:

      שני קלפנים רוטטים בפנטזיה
      מי יזכה עם שחר בנסיה
      מכל הבא ליד לשכרה שתו
      לשעה היעודה עמדו בתיקו
      נסיה על השולחן נישכבת
      אהיה לשניכם היום מאהבת
      אך באין מנצח מתעקשים השנים
      לשמח זה את זה בינתים

  40. תמי, על הבוקר חדרי חדרים של פאבים מושתנים באמת נראים יותר מדי..:)
    אבל "פסבדו מלכים" מפטפט עם "דרך גברת בעלמה" שכאן, ו"המשחקים בעליונים כבתחתונים" עם "מי יש לו מ/ריבה כזאת", לא?
    זו מתחילה להיות ממש שיחה. מדליק. וחוץ מזה אני שוב בפיגור… נראה מה יהיה פה סוף הסיפור 🙂

  41. אמיר, זה מזכיר לי את הסרט הניפלא – ויקטור ויקטוריה עם ג"ולי אנדרוז.
    כשהיא זמרת מובטלת בפריז, משתכנעת להופיע עם הומוסקסואל במועדוני לילה של הופעות דראג…הנושא הזה מרתק אותי.

    :)(עכשו אני ממתינה להמשך…..)

  42. מוסיף עוד אחד, ליישורת האחרונה, בניסיון לגאול את החבורה מן החתול החתרני של רונן ומשנת החלומות של סיגל 🙂 –

    על פרשת דרכים

    בַּפֻּנדק הרימו כּוֹסית בַּחוּרַיִם
    כשסָחה ז"ורז"ט להֶם דרך עֲגָב:
    "על שֻלחן המשְׂחק פֹה אשכּב על הגב
    ולָאַס המנצח אגיש עגבָתיִם".

    פול ופלאש בַּיד, אף לא ניד בַּפָּנים,
    ביניהם השֻלחן והַס תחרוּת
    ומתחת ז"ורז"ט שנותנת עִדּוּד
    בלָשון משתמעת לשנֵי בּנים.

    [אמיר אור 7]

    • שירית קופה

      היי אמיר,הידד, מצאתי שני סופים
      והנה הנוסח הראשון:

      האחד שותה, מעשן בטוח בעצמו.
      השני מה מסתיר תחת כובעו.
      ברכיהם כמעט נוגעות , אבל לא
      עיניהם מרוכזות במטרה ובקלפים,
      זה יום הולדתה, בינתיים הם חברים,
      מחשבתם מרחפת אל כיבוש אפשרי,
      היא יושבת בפינה מחכה יפה,
      בסוף כל מה שמקבלת זה קלף רפה.

      ואופציה שניה לאופטימיים…
      וכדי לא להרוס לנו את כל הסוף
      שבוע היפה הזה…

      האחד שותה, מעשן, בטוח בעצמו.
      השני, מה מסתיר תחת כובעו,
      ברכיהם כמעט נוגעות, אבל לא,
      עיניהם מרוכזות במטרה ובקלפים,
      זה יום הולדתה, בינתיים הם חברים.
      מחשבתם מרחפת אל כיבוש אפשרי.
      עם עלות השחר זוכה בה האס,
      בעל היד הטובה הוא גם קלף חזק.

  43. כל הערב הקשבתי לפלמנקו, והנה מה שיצא…

    קאנְטֶה חוֹנדוֹ

    "יחֵל המשחק!" פסקה אז כרמֶן, "הזוכה לַמיטה, המפסיד לְמיתה!"

    אך בעצם היתה פֹה לכרמן שיטה, ובעינה קרצה היא לבּארמֶן.

    היא מפחדת מז"אן ושונאת את חוזֶה. לשניהם יש אסים בַּכּיס, בַּמִכפלת,

    ודם בעינַים וסכין מתקפלת: זה על זה עד בוקר יוציאו חוזה.

    הבארמן, רישָאר, קצת אבקה הוא מוהֵל לחוזה גם לז"אן במשקה המוגש:

    כשיִשתֹת דם השניִם בריב הניטש אף אחד לא יקוּם עוד, השבח לָאל.

    אך לא, היא חושבת, בפונדק כך יוּגד: "לא היו אוהבים כמו ז"אן וחוזה –

    חבל, על זונה הם הרגו זה את זה!" – ואז היא שותה כוסותיִם לבד.

  44. קאנְטֶה חוֹנדוֹ 2

    סח לה ז"אן "את תמותי במקרה שאפסיד", וישב למשחק מול חוזה
    חמישה לו לקח, מבטו הוזה, וגמע בגמיעה ארוכה עוד כוסית.
    אך חוזה רק חייך לרגע אל כרמן, והגניב עוד אס שטמַן לה בגרב.
    הוא הביט בחלון אל שקיעת הערב, וקרא הצידה לבארמן.

    הס, רישאר, לו אמר, שמע אלַי: "קח את כרמן והופּ – הסתלק!
    שעות עוד נשב פה, עד אור נשחק, אבל איש לא יצא מכאן חי.
    אהבנו אותה, אבל גם אתה, חיו רק בטוב! קח אותה, דְאג לה!"
    ולכרמן הפריח חצי נשיקה, וצלל לַמשחק ולַלילה.

  45. אבל לאט לאט. בינתיים שיפוצים לפרק הזה:

    סח לה ז"אן "את תמותי במקרה שאפסיד", וישב למשחק מול חוזה.
    חמישה לו לקח, מבטו הוזה – וגמע באחת עוד כוסית.
    אך חוזה רק חייך לרגע אל כרמן, וטמן לה עוד אס בַגרב.
    הוא הביט בחלון אל שקיעת הערב, וקרא הצידה לבארמן.

    הס, רישאר, לו אמר, שמע אלַי: "קח את כרמן והופּ – הסתלק!
    עוד נשב ועד אור נשחק, אבל איש לא יצא מכאן חי.
    אהבנו אותה, אבל גם אתה. חיו רק בטוב, ודְאג לה!"
    ולכרמן הפריח חצי נשיקה, וצלל לַמשחק ולַלילה.

  46. אני רואה שאתם ממשיכים להשתעשע, אז החלטתי להצטרף למאסף עם יד על הכתף
    והנה להלן שיר מתהפך מן האגדות.

    בתום המשחק

    זכית בפרס יקירתי
    על פי הדין ובצו אופנתי
    אחד משנינו ישולח
    השני יהיה שלך
    חיתמי, כאן וכאן וכאן,
    לגמי , לחיים מן הקנקן
    עכשיו בנשיקה חותמת
    אופס, את צפרדע אני נסיכה מהממת.

    • אורה, כבר היו לנו קיפודים, אבל באמת הייתה חסרה לנו צפרדע… כמו מים לביצה! ברוכה הבאה!

      רגע, האם הבנתי מה הולך פה בסוף? הבחורה הפכה לצפרדע והבחור לנסיכה?

      • עד עכשיו היו קיפוד חתול והצטרף אליהם צפרדע, וכן דוקא הנערה הפכה לצפרדע והגברבר לנסיכה, הפוך מהאגדה, עכשיו במקום לשחק קלפים ולהשתכר
        הוא ישחק בבובות ובכדור בחצר
        שיפול לבאר, וממנו תקפוץ צפרדע מכוערת
        שתגרום לו סחרחורת כשישמענה מדברת

        וההמשך ברור וידוע
        לכן אקצר הבנתם מדוע?

  47. אוי סיגל, זה היה אחד אכזרי!!!:)

  48. שני רוכסנים משני צידי שולחן
    כל אחד גדוש מוכן ומזומן
    נפתחים למחצה חורי הצצה
    מתכוננים בחדווה למשחק הפצצה
    בחדר הסמוך נפרמת חזייה
    שני רימונים של עלמה רומניה
    מגיחים מגירים ממתינים בשקיקה
    למנצח שירוויח את קלף התשוקה

    • א + א, אתם כותבים בזוג?

      פצצה ורימונים של עלמה רומניה?! מלחמתי משהו, אבל פצצה.

      נראה לי שכל הרומנים פה חשודים.
      כל הרומנים להסתדר מימין בבקשה!

      • דווקא לא בזוג, אלא פיצול אישיות מסויים

        • מי העונה? אתם או בשמכם?

          שניים בגוף אחד? ורומנים?
          נו, עכשיו זה באמת מתחיל להיות מעניין 🙂
          אילו הייתם א+א+ב (או להפך) יכולתם לממש את כל השיר בלי לצאת מהבית.

          טוב, אז אם אלה אתם, תסבירו ותדגימו להולכים פה בחושך?

          • זה לא הרומנים אלא רק המפנטזים על רומנים ובעצם צדקת, הם שלושה בגוף אחד, גם הים וגם ביבשה וגם הדגה

  49. בין לגימה ותנועת העפעף
    האמן מימין את גוו כפף
    השחקן משמאל את אברן זקף
    דפק על שולחן נזקק למטף.
    "להחליף חפיסה" רטן וזעף
    ועד שנרגע החשדן המטורף
    חרש בא האמן וחרש בעלמה,
    נכנס, צלל ויצא כאנשי הדממה
    ייבש את ידיו סיגרו עוד נשף
    לא ידע שלמטה יכתוב אפיטף

  50. קאנְטֶה חוֹנדו ֹ3

    עם רישאר היא חמקה בַּפִּשפש מאחור – כה מהר חלפו השנים.
    אי שם, עם בת ושלושה בנים, הם ריפדו את קנם מכל קור.
    אך בְּערב אביב קסום ושותת – נקישה בדלת – וכרמן פותחת:
    ברדס לראשו, על שכמו אמתחת, חוזה שם נותן בה מבטו הלוהט.
    כן, אני חי, הוא ירגיע אותה: עם שחר ניפץ אז לז"אן את הראש.
    ושנים שישב בצינוק ומחבוֹש לא השכיחו ממנו דמותה.
    לא שְכָחה גם בחיק אחרות, יתוַדה; "תבואי אתי?" הוא שואל
    וכרמן בוכה, מתפללת לאל להקיץ משנתה עם חוזה.

  51. נ.ב. אם תוכל לפרסם אותם ברצף יהיה לי יותר כיף לקרוא..

  52. כן, זה ההמשך של 2 (שהיה ראשומון של 1), אבל בעצם כבר לא שייך לתמונה ולמשחק…

    • אשים אותו בלוח התוצאות מתחת ל"קנטה חונדו" 2. הפוסטים האלה כבר קורסים. יש פה בעצם ספר – 70 שירים.

      • אמיר, אולי בקצב הזה יהיה אפשר לפתוח עוד דף, חדש, אחר?.

        • אבל זה בגלל שנראה לי שיכתבו עוד…:)

        • עוד? טוב, אם ימשיך פה המעיין המתגבר, אעביר את הלוח לפוסט ללא תגובות.

          • אמיר, כך וכך, גם וגם, באמת שזו חוויה מה שקרה כאן בתהליך הכתיבה.

          • כן, זה די מדהים. גם אני עברתי עם זה משהו.

          • שירית קופה

            גם אני.גם אני.. ואני בטוחה שעוד עונים כהדים/עדים גם אני גם אני..

          • רק אני לא עוברת עם זה משהו
            :0(
            פשוט חולה על משחקים וכמה שפחות רצינות אבל הקנטה חונדואים (מה זה בכלל ?) המקסימים הכניסו אותי לרגע דומייה וכעת כשחזרנו אל הגל הקל חזרה אלי הקלילות ויחד עימה רוח השטות כך שהנה עוד אחד.

            בליינד דייט

            שניים נענו למודעה שבעיתון פגישת משחק בבאר בגעתון.
            בעל היד הטובה יזכה בלילות אהבה
            יחווה תענוגות על בחברת מאדם שגאל
            ג"יל הופיע מרוח ג"ל עד צוואר
            סמיר הגיע ושערותיו סמר
            זה מול זה שיחקו בלי רחמים על מדאם שגאל שניהם חמים
            בתום המשחק הושלך בבאר הס הגיעה המדאם מעכסת כטווס
            פרשה נוצות חשפה מכמניה אך אבוי שדיה בין רגליה.

          • סיגל, "קנטה חונדו" פירושו מילולית "שיר עמוק" – זהו סגנון אפל במיוחד של שירת הפלמנקו (פלמנקו הוא מחול, זמרה, שירה ועוד): אהבה, בגידה, קנאה, מוות וכו".
            סחתיין על הגל קל… ומיד אחזיר למאדאם שאגאל.

          • אוקיי הבנתי, רק שבפוסט הקודם כשכתבתי משהו עמוק לא התכוונתי לשיר.
            :0)
            (שכחתי לציין שמדאם שגאל בת שמונים ושבע אבל הבנתי שהבנת, אז אני בטוחה שהיא תשמח אם יציעו לה קונטרות חונדות).

          • טוב, סיגל, הנה אחד נמוך במיוחד, עם קונטרות חונדות למדאם שגאל:

            ביום לא עבות בבית האבות
            ישבו ז"יל וז"ים לשחק כמו מלכים,
            גמעו בלי חשבון מרק ירקות,
            בלעו תרופות והריחו מלחים.
            קרב עז של שלושה ימים ולילות –
            והפרס המוסכם הוא מישל, האחות.
            ז"יל מנצח! הוא זכה במישל!
            כלומר, לדחוף לה לתחת מקל.

          • מה נמוך מה? ענק! חכה שאני אכתוב משהו על… גמדים.
            :0)

          • גמדים? קדימה גמדים (מזכיר לי את חמשיר הנעורים האווילי על הננס עם הקורנס)

          • וואו, נראה דף חדש כבד ומכובד לתפארת.

  53. חחחחחחחחחחחחחח

    כדאי שתתלבש ידידי
    זה רירך שמכסה את בלוגי.

  54. שניים
    משחקים
    בגלל
    אישה
    שתויים
    זקורים
    חולמים
    אותה.

  55. :)))
    באמת, כל המשחקים האלה! אי אפשר היה להגיע להסדר מהיר יותר?

  56. אז הנה קונטרה קטנה לבננות המובילות פה:

    במוזיאון תלויה התמונה של פול:
    ז"אן וקלוד קפואים במשחק – ועל מה?
    עם מטלית בידה, שם עוברת עלמה
    בחולצונת פצפונת ותחת עגול.
    מנקה כל מכנס עד שקלוד וגם ז"אן
    שוכחים שהם בתמונה של סזאן.
    המשחק מתלהט, במכנס מה בועט?
    מי יזכה בניגוב בסיבוב מז"נט?

    • noughty jannet, הייתי שמחה לטייל במוזיאון שבו היא עובדת אחרי המשמרת שלה.

      • טוב, רגע של שיר.

        תמונה אחת שאין בה עסיס
        שני גברים משחקים, הבקבוק הוא לא מיץ.
        כשסזאן צייר אותה היה לו משעמם
        אמיר החליט את העסק לחמם.
        הוא צייר נערה כזאת שלא רואים
        מבטיחה למנצח שלל של מנעמים
        וביקש מקוראיו המוכשרים
        לצייר תאור מצב והפעם בשירים
        אז יש כמוני שמדברים בחרוזים
        ויש כאלה שמומחים בחפוזים
        אבל אומן אחד מנצח על כולם
        כשהוא כותב שיר נהיה פה חם
        (או שזה היין?)
        ולמי שתוהה איה הנערה
        ברור שבאומן הזה היא בחרה
        (כעת זה בטוח היין).

        • שניה, רגע, יש לי כמה מילים להוסיף:
          א- אני באמת שותה יין.
          ב- נראה לי שקצת הגזמתי עם השיר הזה .
          ג- פשוט התלהבתי מהרעיון לכתוב שיר על המשחק.
          ד- בכל אופן… נכון שחמוד?
          :0)
          (כתבתי בשיר "אמיר" אבל אולי לשנות ל"אומן"? לשיקולך השקול אני כרגע שוקלת אם למזוג לי עוד כוס ).

          • סיגל, הו סיגל,
            שתית יותר מדי עם מאדאם שגאל!
            כדאי קצת להתנזר – מוסיף ליין עוד חוד – ולקונטרות החונדות טעם של עוד 🙂
            עדיין מחפש פה את הנערה מהסיפור,
            אך היא שוכבת על מיטה בדיונית, זה ברור…

          • אמיר הו אמיר
            לוקחת את תגובתך ברצינות ועוברת ל…רום.
            אתה יכול לקחת את עצת ההתנזרות שלך ו…לכתוב שירים על
            נזירום.

          • אופס יצא לי תורכית, התכוונתי לנזירים כמובן.
            :0)

          • טוב, אחשוב על נקודת החיבור בין תורכית לנזירית בזמן שאת תחשבי על נקודת החיבור בין צרפתית לגמדית. נמוך יותר, מהר יותר, חזק יותר?

  57. voila

    האח מישֶל והאח רישאר
    משחקים על המזבח בכנסיית המנזר.
    כמו שני פרשים, הם דוהרים צמוד
    רוכבים על חפיסה, וחולמים על סוסה.
    אך כשפרח כמוּרה פתייני וחמוד
    עובר לידם הם מאבדים את הראש
    ואחרי עוד בקבוק של יין קדוש
    לפי תור כל אח – רוכב על הסיָח.

    • viola (סיגל בלטינית):0)

      אתה מהיר אמיר, אתה חזק, אבל בנמוך הלכתי נמוווווווווך, ובנמוך כמו בנמוך אין חוקים!
      :0)
      אז…

      שני גמדים שיחקו להם פוקר/ כל הלילה מצידם עד הבוקר
      שתו יין ועישנו סיגאר/ כששמה עליהם עין אישה מהבאר
      מכף רגלם הקטנה עד ראשם הגדול/ הם חשו חום גאתה בם תשוקה
      רצתה הגברת שיתחילו לפעול/ שלחה לעברם קריצה ונשיקה
      "אלינו התכוונת?" שאלו את האישה?/ "אכן, אכן" ענתה, "איה עוד חמישה"?
      קלטו הגמדים את פנטאזיית שלגיה/ אצו רצו אל הגמדיה
      משם הביאו חמישה חברים/ שביחד מילאו לה את כל החורים.

  58. רונית, העיקר שאבא יצא מכלל סכנה, וחשוב לטעון שוב את המצברים 🙂

  59. נכון שכיף, אבל לקום אל הילדים בבוקר אחרי המשחקים, זה, קצת פחות כיף. אז אולי באמת לשחק זה לטעון מצברים, אבל מצבור העירנות שלי דורש טעינה באופן מיידי.
    לילה טוב וחיוך.

  60. ניסיתי גם לכתוב קנטה חונדו יצאה לי קנטטה אולי בקצב רונדו.
    pentulanti maniculai (ידיים שובבות)

    איש זקן: הקשיבו הקשיבו למשחק שהתקיים בין שני צעירים בערים
    מקהלה: צעירים בערים, צעירים בוערים, צעירים בערים
    איש זקן: קטולוס אהב את קלודיה כל כך הוא שורר לה שירים
    מקהלה: הוא שורר לה שירים אותה רצה להרים ולשאת להרים של ורונה.
    איש זקן: הוא קרא לה בבאר ושיחק מול אחיה, פובליוב האהוב עליה כל כך.
    מקהלה: היאך? אח? היאך? אחחחחחח
    איש זקן: ידו הייתה חמה וגם ליבו טוב עליו בין הלגימות, וכך בעת משחק הוא לה פורט על מיתרים.
    מקהלה: שותה הוא פורט ואז פורט על הנשמה, הבה נשמע.
    קטולוס: O tue oculi,
    O tua lingula
    O tuae mammulae
    O vos papillae horridulae
    איש זקן: צעירים בערים אלו רק איברים
    מקהלה: איברים, איה הברים בם קורים כאלו דברים?
    איש זקן: עד תום המשחק הכוס הייתה בבטן והנערה אצלו בכיס.
    קלאודיה: O tua mentula.
    o tua mentula
    cupide saliens
    velus pisciculus
    קטולוס: Is qui desiderat tuam fonticulam
    איש זקן: כך נותר לו פובליוס לשלם את החשבון הלכה ממנו קלאודיה חשבון היא לא ידעה, ואם ביום בהיר תראו נער בער עם שיר, זהו קטולוס שמחפש את קלאודיה שגם לו חשבון היא לא עשתה, כשהיא את ליבו שברה.
    מקהלה: שברה, הנערה רעה, הנערה, רעה.
    ותודה לקטולוס על הלטינית ולגוגל על האנגלית).

    • סיגל! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      די ברור מה היא רוצה מן ה-pisciculus
      שלו ב-fonticulus שלה, אבל זה שהוא אוהב papillae horidulae זה חידוש.

        • סיגל, כדאי שנעבור לפוסט השני. מערכת התגובות פה איומה, ואם לא אמחק עוד עשרים-שלושים נראה לי שהבלוג יקרוס 🙂

          • אופס, כמעט פיספסתי את התגובה, אינני יכולה לעבור כרגע לפוסט אחר אבל את התגובה הזאת וכל אחרות שתבחר אתה מוזמן למחוק. מחר יום ראשון לחלק מילדיי [(לחלק היה היום), ניסיתי לחלק שלושה ונשמע כאילו יש לי חמולה], על כן אמא לא משחקת היום בבננות אמא הולכת לישון ואולי אמא תצליח לקום לפחות לקצת ולפחות ליום הראשון.

    • רעה רעה רעה קלאודיה!
      :perfidam Claudiam ludis delectant
      homo homini ludus

      אבל אולי הוא באמת היה נודניק.
      בכל מקרה, מד-הי-מה ה"קנטטה" שיצא פה פה מתחת ידייך השובבות!
      היאך הלך על האחחח בבארים של איברים צעירים!

      miser Catule, miser Publie

      • נו, מה לעשות,
        Nihil durare potest tempore perpetuo
        ליל מנוחה והמשך חיוכים מחר כבר אמצא שיר אחר.
        (נ.ב המשחק הזה בכלל נמשך או שזו רק אני כאן ? תמי , רונן, שירית, אורה, מד חדשים כלשהם, הלוווווווווו,יוווהוווו יש פה מישהו?)

  61. ארלט מינצר

    מצטרפת למשחק. למרות הסכנה שגם אנו המתחרים, בסערת תאוות השיר, נגמור כמו שני הברנשים… שמי, ארלט
    להלן השיר
    *
    ליד השולחן יושבים השניים
    ראשם סחרחר ולא ממים
    הגבירה ציוותה, ישחקו לפני
    למי האס, ירווה בין ישבני.

    בשכרון אדנותה, עיניה נעצמו
    ומיד אחריה אף הם נרדמו.
    בטרם הקרב על חסדיה הוכרע
    בלי חצי תאוותם, גמרו בנחירה.

    תודה לכולם, ארלט

  62. הבטחתי פה ריבנג" ל"ידים השובבות"של קלאודיה, קטולוס ושות". אז הנה:

    panem et circensem (לחם ושעשועים)

    משחקים פה על קלאודיה פוּריוּס וקטוּלוּס – malam Claudiam ludi delectant
    שניהם שתויים, מכריזים על דטאנְט, אבל קלאודיה מזרה בם מבט של lupus.
    בקרקס של קלאודיה חייבים לשחק: homo homini ludus
    קטולוס כותב לה שיר, פוריוס – צ"ק, אבל אותה זה בכלל לא מספק.
    אגודלה למטה, וגם שמלתה, היא דנה אותם למיתה של חשק:
    משתי הטוגות מזדקרים כלי הנשק, אך איש לא יזכה לקחתה למיטה.

  63. כן טוב, נראה שמשחק הפוקר הגיע אפילו לכאן :-).

  64. Poker Night – בלוג הפוקר של ישראל
    הבלוג עוסק בנושאים שכל שחקן פוקר צריך להכיר החל ממושגי יסוד ודירוגי ידיים דרך חוקי הסוגים השונים של פוקר ועד לטיפים בנוגע לבלופים וקריאת שחקנים, סקירות על חדרי פוקר באינטרנט, טורנירים, ספרים אסטרטגיות ועוד המון מידע שמומלץ לכל שחקן לדעת.
    בכל פוסט מוזמנים הקוראים להגיב, להוסיף, להעיר ולהאיר אנו נשמח לשמוע את דעתכם בכל נושא ועניין ונשתדל תמיד לענות לשאלות ובקשות בהקדם האפשרי.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאמיר אור